Onsdag 100414

Jag har under ett tag funderat över vad jag vill ha den här bloggen till. Min vision är att jag vill dela med mig av erfarenheter i mitt liv och förhopningsvis ge läsaren en insikt i en Svensk kristen mans liv.

Vidare funderade jag på hur det skulle gå till. Där gick jag bet. med de vanor jag har blir det ingenting av det hela. Jag vill skriva något som fångar läsaren, något som är intressant och med ett språk som flyter liksom av sig själv. I vissa fall tycker jag att det går, i andra fall misslyckas jag helt.

Kanske blir det lättare när jag kommer in i en vana, men jag har nu svårt att komma på något att skriva om.

Att jag gick in på bloggen idag var på grund av att jag gjorde en enkät om just bloggar, det tycker jag talar lite om min vana för att blogga.

På återseende!

ha det bra // DCB