Balans, Eller frånvaron av den

Klockan är nu 05:32 i skrivandets stund, det är 2 timmar sedan jag försäkte gå och lägga mig.
 
För andra gången innom loppet av en vecka försöker jag återställa en "normal" Dygnsrytm genom att hoppa över en natt sömn och lägga mig tidigare kommande kväll. Förra försöket resulterade i att jag lade mig två timmar tidigare än tidigare, (02:00 istället för 04:00) och sov dubbelt så länge än vanligt (8 timmar istället för 4)
För er som hunnit tänka till innebad detta att jag startade följande dag 10, istället för 8 tidigare tillfällen, något av en försämring, måste jag säga.
 
Men jag lever kvar i hoppet att någon gång återkomma till den värld som resten av mänskligheten oftast befinner sig i, och hoppas att jag inte blivit den allt för främmande när detta sker.
 
Ha det gött sås ses vi!
 
// DCB