En vecka.

En vecka har gått otroligt fort, samtidigt kan man inte fatta att vi bara varit här en så kort tid. Vi behandlar varann i klassen som om vi har känt varann mycket längre tid och själv var jag redan inne i lunket efter en dag. I morse klockades vi på löpningen, 11:09 var min tid. vi gissar på att det är 2 km, men vi vet inte.

Under den här veckan som gått har vi gått igenom så mycket, min uthållighet och styrka har säkert ökat ofantligt, vi har valt en text och sedan lappat ihop några rader från den med alla andras och fått en historia med det och vi har joggat runt i teaterverkstaden och utstött ett ljud vid nertramp i hela tjugo minuter.

I går så fick vi vår största uppgift hittills. Från och med 10:30 skulle vi skapa en 40 minuter lång föreställnings som vi skulle spela upp 23 timmar senare. Efter en timme gick vi på lunch nöjda med att ha en grundidé. Efter lunch gick vi in till teaterverkstaden, beslutsamma att inte gå därifrån förrän arbetet var färdigt. Vi tog några korta luftpauser och en lite längre middagsrast. Vid klockan 23:30, efter tolv timmars arbete gick vi till sängs, ganska nöjda med arbetet.

Det gick bra. inte bäst men ändå är vi riktigt nöjda. Det finns rum för förbättring men för att vara första veckan är det en riktigt bra prestation.
Med en antydan till att bara upprepa mig om jag fortsätter så tror jag att jag avslutar här.

Ha det bra så ses vi!

// DCB