Jag borde...

Idag var jag otroligt uttråkad så jag tänkte uppdatera er på mitt tråkiga liv.

Nu i helgen har det i stort sett bara gått utför, ingenting har känts bra och jag har ju inte gjort det jag verkligen borde.
Jag har ingen egentlig ursäkt så jag hatar mig själv för allt jag inte gör.
Jag borde lusläsa all jag kommer över om Stanislavskijs "Systemet", vad nu det är, jag borde boka biljetter hem under påsklovet, jag borde repa min berättelse till berättarfestivalen, jag borde välja text till monolog till slutprojekt.

Jag hittar ingenting om systemet, knappt något om Stanislavskij.
Jag orkar inte boka biljetter, jag vill inte bråka med resetider och pengar, krossreferera olika resealternativ etc...
Jag har sökt efter passande monologer, men det finns inga på ca 60 min med kristet budskap.

Jag hittar ingen ursäkt för att inte repetera min berättelse, så jag får avsluta med att jag helt enkelt inte vill.

Ha det gött så ses vi kanske.

//DCB