Oro

Det finns mycket jag oroar mig för.
Som vad jag skall göra efter att praktiken på Östenssons slutar efter nästa vecka, eller om jag kommer ha råd med hyran i juni.
Jag oroar mig även för lite mer banala saker, som hur många filmer jag har att skriva utkast på till min andra blogg, Movies, eller tusen andra saker som gör mig vemodig inför framtiden, det känns som om allt kommer att begrava mig levande en vacker dag...
 
Men ikväll känns allt bra, jag har sett en bra film med mina bästa vänner här på jorden och ändå fått lite gjort på mina långa listor på saker som "måste" göras.
 
Ni får gärna hjälpa mig i bön för alla dessa orosmoment, eller bara ha ett öga på mig så jag inte faller i någon form av nervöst sammanbrott eller negativ spiral (som den gångna veckan som bestått av tre säsonger av CSI, heltidspraktik på Östenssons och minimal sömn), tack för er omsorg!
 
 
 
Ha det bra så ses vi!
 
// DCB