Fail, men ändå inte

Okej, idag gick inte som planerat.
Jag har inte tränat alls, vilket jag borde. jag har inte valt monolog till audition än. jag har misslyckats på båda dagens punkter.
Ett fett Fail

Men ändå inte.
Även om jag inte gjorde det jag tänkt så har jag åt minstonde kollat vad jag har för monologer att välja bland. Jag vill helst av allt ha något av Puck i en midsommarnatts dröm, men vi får se hur det blir då de är aningen för korta.
Jag har varit barnvakt åt lillebror som var i busfabriken och nu i två timmar har jag både slagit rekord i antal sms skickade (ca 20 st) och planerat inför flera scociala händelser.

Så nu skall jag äta lunch/ta en fika i Mjölby i morgon, grilla här hemma med vänner i morgon kväll och så skall jag på fest i linköping på fredag.

Så, dagen är inte helt misslyckad.

Ha det gott så ses vi! // DCB