Två månader senare...

Två inlägg sedan löd titeln "DCB is Back". det följdes upp först två månader senare och två månader därefter sitter jag här igen.
 
Jag kan skylla på så mycket saker som kommit ivägen och olika distraherande händelser, men sanningen är att jag bara är lat.
 
Jag såg precis en film, recensionen kommer förhopningsvis inom kort på min filmblogg; dcb.webblogg.se/movies, men även där var det ett bra tag sedan som jag lade upp något, anledningen där är att jag under en månad tittat på listan av filmer i min bokhylla och inte kunnat uppbåda energi nog för att se nästa film i kön.
 
Jag har nu avslutat min Serviceutbildning som jag nämnt tidigare och resultatet har varit mer än jag kunnat hoppas på. ultimat hade varit en anställning på heltid, men som det ligger till nu har jag ändå något att jobba med.
Detta har jag utnyttjat och tagit något av en respit från det eviga stressen av hur jag skall få in pengar till att leva och har i stället tagit mer tid till mina gamla försummade intressen.
Allt är inte i hamn ännu, utan det är fortfarande orosmoln i horisonten om hur jag skall få allt att gå ihop, men med ett nytt jobb där jag trivs har öppnat mig till att på nytt våga se ljust på framtiden.
 
Ha det bra så ses vi!!
 
// DCB