Jonglera, jag?

Under ett tag har jag haft så mycket fokus på mitt välbefinnande och mina mål att jag nästan utvecklat någon form av tunnelseende, så när jag valde att ta en titt omkring mig för ett tag sedan så fick jag mig en chock.
 
För när jag nu såg upp från mitt inre och satte blicken på vad jag hade för händerna så förvånades jag av alla de färgglada små bollarna som studsade som av sig själva från ena handen till den andra, så många bollar i luften...
 
Det må kanske vara en något dum liknelse, men jag slogs verkligen av alla de projekt jag blivit inblandad i framöver, och varenda en av dessa är något jag brinner för.
Nu när jag avslutat min tid hos min kurator och känner mig redo att ta mig an livet igen kan jag tacka Gud att jag blivit välsignad med mycket att göra.
 
Även om jag ännu inte fått tag i en inkomstdrivande verksamhet har jag nog med saker att göra för att hålla mig sysselsatt ett tag framöver, och det är jag glad över.
 
 
för en gång skull är det ett mer positivt tema jag skriver om, jag tänkte säga något om att jag aldrig varit skicklig på att jonglera, men som vanligt tar tråden i inlägget en egen väg och det föll inte lika väl in längre.
 
Ha det superbra tills vi ses igen!
 
/DCB

Kommentera här: