Horrible Bosses

När man glömmer nyckeln hemma och på så sätt blir utelåst är jag ytterst tacksam för underbara vänner som låter mig vänta i värmen av deras hem, och underhåller mig med en film. Filmen som visades var: "Horrible Bosses"



De tre vännerna Nick Hendricks (Jason Bateman), Kurt Buckman (Jason Sudeikis) och Dale Arbus (Charlie Day) har var sin fruktansvärd chef, Dave Harken (Kevin Spacey), Bobby Pellit (Colin Farell) och Julia Harris (Jennifer Aniston). Vännerna beslutar i desperation att ta ihjäl sina respektive chefer, och anlitar därför den udda Dean Motherfucker Jones (Jamie Foxx) som konsult.

Denna helt skruvade komedi får en att än vrida sig av skratt än stöna för de galna pinsamheter grabbarna hamnar i. Även om det är underhållande blir jag inte medryckt i historien som inte övertygar.
Ja mer vet jag inte vad jag kan säga.

D D D D D D D D D D